Høstfest på Ladelund Efterskole

Hø i håret - klask på låret

Så er skoleåret 23/24 skudt i gang, og både elever og personale har nu afholdt årets første fest, nemlig høstfesten!

Elever kom i gangopstilling med relevant udklædning. I år var det malkepigerne m/k fra Svalegangen, som vandt prisen for bedste udklædning. Efter fotografering og drinks var det tid til aftensmad, hvor høstmenuen stod på sang og lækre pulled pork-burgere.

Med fyldte maver dystede gangene i trillebørringridning, traktortræk, hurtigmalkning mm.

Efter et par regnskyl var det tid til at komme indenfor i varmen, til folkedans i højt humør. Musikken blev leveret af ægte folkemusikere og ingen kunne holde benene i ro.

Afslutningsvis samledes vi i spisesalen til skøn æblekage og præmieoverrækkelse. Efter en afgørende runde sten-saks-papir kunne Hønsehuset løbe med sejren.

Tak for en super god aften!