WEEKENDER

Hverdagen

WEEKEND PÅ LADELUND

Du er altid velkommen til blive på skolen i weekenderne, hvor der oftest vil være en blanding af obligatoriske aktiviteter og fri til at slappe af. I nogle weekender er der mere program end andre, fuldstændig ligesom derhjemme. Nogle af de aktiviteter der er i weekender, kan være lav-julegaver, friluftstur, Stafet forLivet, LAN-party, den store bagedyst, fodbold-cup, en tur i svømmehallen og selvfølgelig gymnastikopvisningerne i foråret. Eleverne er i høj grad med til at beslutte, hvad der skal ske i weekenderne.

Når der ikke er fastlagte ting på programmet har du fri, så du kan slappe af og hygge med de andre, som er på skolen.
Nogle weekender er obligatoriske. Det betyder, at du skal være på skolen og deltage i det arrangement eller den undervisning som foregår. Derudover kan der også være forlænget weekend. Her kan du tage hjem og lade op til de næste fede ting som er på skemaet
Det er meget forskelligt, hvor mange elever der er på skolen i de andre weekender, men typisk omkring 50-70 stykker.