Ny kunstlærer

Nyt ansigt på Ladelund

Velkommen til Emilie

Den første uge med elevhold 18/19 er ved at nå sin ende – og det har været en GOD uge! Men det er ikke kun nye elever, vi har sagt velkommen til i år. Vi – og eleverne – får også fornøjelsen af Emilie, som her fortæller lidt om sig selv;

“Jeg hedder Emilie, er 30 år og uddannet lærer og didaktiker.

Jeg får det næste års tid lov til at undervise i dansk, LE10 projekt og skal være den billedkunstneriske primus motor på Ladelund. Efter at have læst på universitetet i 2 år, glæder jeg mig til at vende tilbage til lærergerningen, og kunne udfolde min interesse for undervisning, ord, kunst, kultur og musik. Jeg er allerede flyttet ind på skolen med min kæreste Mads, som er musiklærer, og vores datter Katinka på 2 år. Vi glæder os meget til at møde jer, og blive en del af fællesskabet.

Iøvrigt elsker jeg alt med citron, er svenskofil og spiller en halvsløj ukulele i sømandsduoen “Skidtfisk”.”

Velkommen til, Emilie!