Forårsfremvisning & Gl. Elevdag

Mange besøgende på Ladelund

Møde med gamle skolekammerater

Forårsfremvisning og Gl. Elevdag er en dag, hvor Ladelund Efterskole ses, høres og mærkes. Det er en dag, hvor alle er hjertelig velkommen til hyggelige timer med aktiviteter, kaffe og samvær og faktisk helt uden de store forpligtigelser – man møder bare op. Gamle elever kommer forbi for at møde hinanden og snakke om tiden på efterskolen. Forældre til nuværende elever kommer og ser til deres unge menneske, og andre interesserede er også meget velkomne.

årets sidste gymnastikopvisning

Årets forårsfremvisning løb af stablen den første søndag i maj, og det var en dejlig én af slagen med mange besøgende og god stemning. Dagen startede kl. 13 med flaghejsning, sang og velkomst. Herefter viste dette års elevhold deres flotte opvisning, og hallen var helt fyldt med et oplagt publikum. Efter klapsalver til årets elevhold var der rig mulighed for at afprøve skolens værksteder med aktiviteter, dyster og hygge. Mange benyttede sig også af muligheden for at se rideeleverne lave en rigtig fin rideopvisning. Elevforeningen afholdt generalforsamling, hvor der blev valgt bestyrelse og dette års elevhold kom selvfølgelig også med i bestyrelsen med David Khalil som årgangsrepræsentant.

Gymnastiksalen og spisesalen dannede herefter rammerne for kaffe, kage og underholdning. Musikholdet gav den gas sang og band. Steffens kor gav også et par numre, mens der blev catchet-up rundt omkring bordene. Snakketøjet stod ikke stille hos de gamle elever, og det var tydeligt at mange var glade for at se hinanden og skolen igen.

Forårsfremvisning er altid en hyggelig, uformel og dejlig genforening og det var det bestemt igen i år – vi siger TUSIND TAK for en dejlig dag!