Køkkenleder på Ladelund Efterskole

Vi søger en engageret køkkenleder med en relevant baggrund der kan varetage de mange opgaver der er i forbindelse med vores efterskolekøkken. På Ladelund Efterskole vil du blive en del af fællesskabet, hvor ligeværd, dialog og positive forventninger til hinanden er nøgleord.

Vi forventer, at du brænder for at lave varieret, sund mad helt fra bunden og at du med dit kendskab til efterskolelivet forstår de vilkår et efterskolekøkken fungerer under. I dagligdagen er du en del af det aktive køkken. Vi ønsker en køkkenleder der går forrest og med sin glæde for madlavning kan smitte de andre i køkkenet – både kollegaer, ansatte og elever, der alle har sin daglige gang i køkkenet. Derudover forventer vi, at du med overblik og fremsynethed planlægger køkkenets drift hensigtsmæssigt, fremadrettet og med økonomisk ansvarlighed.

Vores køkken er:

• Et køkken hvor kvalitet og friskhed går hånd i hånd
  • En arbejdsplads med plads til forskellighed og åbenhed for nye ideer
  • Et køkken med fokus på godt håndværk og gode råvarer
  • Et køkken med fokus på bæredygtighed og lokale råvarer

Primære opgaver

• Menuplanlægning, indkøb, herunder også rengøringsartikler og madlavning
  • Egenkontrol, herunder også opfølgning på rengøring i køkken og spisesal
  • Ansvar for budget og personaleledelse
  • Arbejdsfordeling af både køkkenpersonale og efterskoleelever i køkkenet

Kvalifikationer og kompetencer
Vi forventer, at du er faglært inden for køkkenområdet og at du som person trives med at have unge mennesker omkring dig og nyder samværet med dem. Som nøgleperson i køkkenet er det vigtigt, at du overfor eleverne fremstår som et godt eksempel i forhold til skolens værdigrundlag, og at du er med til at skabe en positiv og glad stemning omkring køkkenet.

For yderligere oplysninger, så kontakt forstander Erik Kjær Carstensen på telefon 3013 7041.

Ansættelse hurtigst muligt og senest d. 1. august 2023.
Det er en fast stilling på 37 timer og løn er efter kvalifikationer.
Ansøgningsfristen er d. 22. maj klokken 12. Ansøgninger sendes til erik@ladelundefterskole.dk  i en samlet pdf mærket ”køkkenleder”.