Efterskolernes dag

VELKOMMEN TIL ÅBENT HUS PÅ LADELUND EFTERSKOLE

Når vi søndag d. 24. september 13.00-17.00 slår dørene op for Efterskolernes dag, kan du få en fornemmelse af, om Ladelund Efterskole er efterskolen for dig – det hele handler nemlig om mavefornemmelse, og vi håber naturligvis, at du går herfra med den helt rigtige!

Vi kører to besøgsrunder:
Første besøgsrunde kl. 13.00-15.00
Anden besøgsrunde kl. 15.00-17.00

De nuværende elever vil vise dig rundt på skolen og fortælle om dagligdagen og det at være elev på Ladelund Efterskole.

Alle vores værksteder er åbne, så du kan få et indblik i de forskellige muligheder, vi kan tilbyde dig.

Rundvisningen slutter i spisesalen, hvor lærerne står klar til at svare på alle de spørgsmål, som du og dine forældre kan have. Spørgsmål vedrørende økonomi besvares af sekretær, viceforstander og forstander, som også vil være tilstede i spisesalen.

Vi glæde os til at møde dig og din familie